VERZENDBELEID

Vervoerder

Om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te bezorgen werken wij met Postnl, DHL en GLS. Uw bestelling wordt zorgvuldig verpakt in speciale verpakking om beschadiging van de producten te voorkomen.

Verzendkosten

Voor bestellingen in Nederland vragen wij een bijdrage van €4,20 in de verzend- en administratiekosten.

Levertijd

Alle producten leveren wij direct uit voorraad. Indien u een product besteld doen wij ons uiterste best deze uiterlijk de volgende werkdag aan u te verzenden, maar houd er rekening mee dat Lascessories alleen geopend is op maandag en vrijdag. U hoeft niet thuis te blijven om uw bestelling in ontvangst te nemen, deze past door de brievenbus.

Bestelling online volgen

Wanneer het verzendlabel is aangemaakt van uw bestelling ontvangt u van de vervoerder het trackingnummer. Hiermee kunt u uw bestelling online volgen.

Aanlevering adresgegevens

De koper is bij aankoop verantwoordelijk voor de juiste aanlevering van adresgegevens. Wanneer de verzending verkeerd gaat, als gevolg van een door de koper gemaakte fout, is Lascessories niet verantwoordelijk voor (gedeeltelijk) verlies van de bestelling. Als we aanvullende gegevens nodig hebben om de bestelling te versturen, zullen we de koper hiervoor benaderen. Dit kan leiden tot een vertraging van de verzending.

Onjuist product

Wanneer de koper een product ontvangt dat hij niet besteld heeft, dient hij Lascessoires hiervan zo spoedig mogelijk (binnen 24 uur na ontvangst van de bestelling) per e-mail op de hoogte brengen. De koper zorgt voor het terugsturen van het product na overleg en krijgt hiervoor de kosten vergoed.

Beschadiging bestelling

Als de koper een beschadigd of onvolledig product ontvangt, dient hij zo snel mogelijk contact op te nemen met Lascessories. Dit kan via info@lascessories.com of via het contactformulier op de website. We zullen dan besluiten hoe de kwestie afgehandeld zal worden. In de meeste gevallen ontvangt u direct een nieuw product, maar het kan ook zijn dat u het product eerst dient terug te sturen. Indien de klant het product terugstuurt, zonder eerst contact op te nemen, kan hij de gemaakte kosten niet terugvorderen bij Lascessories.

Kwijtraken bestelling

Indien de bestelling tijdens het vervoer is kwijtgeraakt of als de koper beweert de bestelling niet te hebben ontvangen (ook al blijkt dit wel uit de tracking informatie), zal er een onderzoeksprocedure van start gaan bij de vervoerder. Om de klanttevredenheid hoog te houden, zal Lascessories zo snel mogelijk een passende oplossing verzorgen voor de klant. Meestal wachten we eerst deze onderzoeksprocedure af en zal er dan een nieuw product opgestuurd worden of wordt het aankoopbedrag teruggestort. Zowel de klant als Lascessories dient zijn volledige medewerking aan de vervoerder te verlenen.

Als een zending na de verwachte verzendtijd nog steeds niet is afgeleverd op het afleveradres van de koper, is hij verplicht om eerst contact op te nemen met Lascessories, voordat er andere stappen ondernomen worden. Op deze manier kan Lascessories onderzoek doen naar de huidige status.